play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of AUTOROUTE CAR CENTRE

At AUTOROUTE CAR CENTRE we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

AUTOROUTE CAR CENTRE

AUTOROUTE CAR CENTRE
5
4.5

Based on 10 customer reviews

Powered by


  • 5

    Not your average second hand car dealer

    By Chris M on 22 January 2019 | Verified purchase

    Great to deal with, friendly yet professional. Our salesman was brilliant and very accommodating. Really pleased with the car.

    Reply from AUTOROUTE CAR CENTRE on 01/02/19

    Hi Chris , Thank you for your kind review, we do strive to give our customers the best possible buying experience. Many thanks The Autoroute Team.


  • 5

    Excellent dealership

    By Billy W on 01 December 2018 | Verified purchase

    Just bought a car from this dealership and couldn’t be more happier! The service they give is 10/10 they were all Very professional and friendly and very accommodating towards our needs would highly recommend!

    Reply from AUTOROUTE CAR CENTRE on 01/02/19

    Hi Billy, Thank you for taking the time to write your kind review, we pride ourselves on our customer service. Many thanks The Autoroute Team.


  • 5

    Excellent experience

    By Steve B on 01 December 2018 | Verified purchase

    What a joy it was to deal with all the staff at Autoroute. After previous bad experience it was a breath of fresh air to deal with a dealer that was warm, welcoming and with no pressure selling. Great choice of cars and the purchasing experience was simple and hassle free. I will definitely recommend to go there and when my Car is up for changing this will be my first port of call.

    Reply from AUTOROUTE CAR CENTRE on 01/02/19

    Hi Steve, Thank you for taking the time to write your kind review,we strive to offer our customers a stress free purchase and pride ourselves on a high level of customer service. We hope you enjoy your car ! Many thanks The Autoroute Team.


  • 5

    Recommend Highly

    By Ian P on 26 September 2018 | Verified purchase

    Recently purchased a car from Auto Route. Sales team were very helpful and gave honest information relating to the car. Would strongly recommend to anyone thinking of buying a car to check these guys out.

    Reply from AUTOROUTE CAR CENTRE on 01/02/19

    Hi Ian, Thanks for your honest and kind review. We do all we can here at Autoroute to make sure the customers experience is one to remember. After 25 years in business we are pleased to afford all our customers the benefit of our experience. Many thanks The Autoroute Team.


  • 5

    Pleased with transaction

    By Sean P on 07 August 2018 | Verified purchase

    i visited the garage and received a warm welcome and shown around the car. IT was clearly going to purchase the Jaguar but final agreements needed to be arranged as I was part exchanging my car. Thankfully there was no pushy sales tactics and I was later called to obtain my views of a possible deal as he had managed to adjust the price on the transaction so I was able to purchase within my budget and still get the car I wanted together with the added accessories and work I required to be done in the car. There was a delay getting the car as the log book had to be obtained from DVLA but I was kept informed when I requested a progress report as I was with the obtaining of a second car remote key. I had dealings with Several staff. The only negative I can say is that sometimes there was a delay in returning my call. I would deal with these guys again they did what they said they would re the car and the car was presented to me in tip top clean condition. No problems with the car.

    Reply from AUTOROUTE CAR CENTRE on 01/02/19

    Hi Sean, Many thanks for your kind review, constructive criticism is always welcome. We are pleased to hear that you are happy with your Jaguar and the service you received. We will endeavor to address the valid point you raised going forward. Many thanks The Autoroute Team.


  • 5

    Could not ask for a better company to buy a great

    By James K on 16 July 2018 | Verified purchase

    Excellent and professional experience and a pleasure to do business with great company and staff

    Reply from AUTOROUTE CAR CENTRE on 01/02/19

    Hi James , Thank you for your honest and kind review. We work really hard to ensure our customers have a great buying experience , the team here at Autoroute are committed to providing a professional and courteous service. We hope you enjoy your car ! Many thanks The Autoroute Team.


  • 5

    Excellent.

    By Terry. L on 17 April 2019 | Purchase not verified

    Found the right car for me at AutoRoute Car Centre. I Can't thank all the team so much. Very Professional and friendly service. Really pleased and love the car. Thanks again guy 👍.

    Reply from AUTOROUTE CAR CENTRE on 17/04/19

    Hi Terry, we are so pleased that you are happy with your car and the service you received , don't forget to take advantage of our discounted service plans in the future. Enjoy your car , many thanks from the Autoroute Team.


  • 5

    Can't fault them

    By David B on 07 February 2019 | Purchase not verified

    Bought a Mercedes Coupe from these guys a few months back. Love the car but more happy with the service I received both during and after the sale. Great guys and dealer. I do recommend to anyone looking for a used motor to have a look. 100% i'll go back again for the next car.


  • 5

    BUYER BEWARE

    By howard P on 31 January 2019 | Purchase not verified

    I purchased a Range Rover from this dealer (Autoroute Car Centre). They offered a lifetime guarantee, however the reality is that the small print reveals that the guarantee is only for 3 months unless you pay extra. Further, it was revealed that any such guarantee is only valid if you return the vehicle to them for repair. Therefore if you live several miles away or cannot get the vehicle to them, you are stuffed. My car developed a fault within the 3 month period and they flatly refused to accommodate or help me in any way. My vehicle ended up at a garage several miles away and despite the garage being a professional authorised repairer, Autoroute refused to pay any of the costs to include even paying for the legitimate parts. The car was faulty and the guarantee useless. They are only interested in taking your money and seeing the vehicle off their forecourt. Seriously bad customer service. Buyer beware!

    Reply from AUTOROUTE CAR CENTRE on 01/02/19

    Thank you for taking the time to write this review. We are sorry to hear that you are not happy with the warranty provided on your Range Rover. At this point we do not know which customer you are or what Range Rover you bought and indeed what warranty you chose,however the two warranties we provide are quite different. The standard 3 month /3000 mile warranty is a no cost option provided by ourselves at our site via our own workshops, this cannot be used at any other location. The Lifetime warranty is provided by Autoprotect (the biggest new and used warranty provider in the UK) ,this warranty has no mileage restriction, can be used at any VAT registered garage in the UK and is valid for the entire duration of ownership. This warranty is a purchased item at the point of sale. Please take the time to contact any member of the sales team in order that we can understand your issue and get to the bottom of the confusion with the warranty. We look forward to hearing from you. Kind regards


  • 5

    Ford c max

    By Nathan L on 29 January 2019 | Purchase not verified

    I brought a ford c max from this company back in 2017,the service was next to none had a little issue with vehicle at the start no problem taking it back for a look,problem was rectified. Highly recommended these guys

    Reply from AUTOROUTE CAR CENTRE on 01/02/19

    Many thanks for your review Nathan, we hope you enjoy your C MAX and we look forward to seeing you again when you would like to change it . Kind Regards The Autoroute Team.